Η BQV διαθέτοντας δίκτυο συνεργατών, αναλαμβάνει την αξιολόγηση υπηρεσιών ή/ και προϊόντων, προκειμένου ο οργανισμός να ελέγξει μεταξύ άλλων την συμπεριφορά και την επάρκεια του προσωπικού, την εφαρμογή των διαδικασιών και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών του.
Η BQV αναλαμβάνει:
- Την κατάρτιση σε συνεργασία με τον οργανισμό του σεναρίου που θα εφαρμοστεί
- Την κατάρτιση σε συνεργασία με τον οργανισμό βαθμολογούμενου ερωτηματολογίου, προκειμένου τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν να είναι μετρήσιμα.
- Την επιτόπου επιθεώρηση ή/και την τηλεφωνική επικοινωνία με τον Οργανισμό μέσω του Μυστικού Πελάτη
- Την συλλογή και επεξεργασία εισερχόμενων πληροφοριών
- Την κατάρτιση της τελικής έκθεση αξιολόγησης
- Την επανάληψη της επιτόπου επιθεώρησης ή/και της τηλεφωνικής επικοινωνίας, σε περίπτωση που απαιτηθεί για την επαλήθευση διορθωτικών ενεργειών από τον οργανισμό
Η υπηρεσία παρέχεται σε οποιονδήποτε οργανισμό ανεξάρτητα από το μέγεθος και τον κλάδο που δραστηριοποιείται, όπως Ξενοδοχειακές Μονάδες, Καταστήματα Μαζικής Εστίασης, Εταιρείας Μεταφοράς, Συνεργεία/ Αντιπροσωπείες Αυτοκινήτων, Εμπορικά Καταστήματα.